Isporuka & Povrat

Besplatna isporuka za vrednost korpe iznad 5.000 dinara.
Povrat robe 30 dana od datuma kupovine.

Opcije isporuke

Trudimo se da obezbedimo više načina isporuke kako bi zadovoljili svačije potrebe. Isporuka putem Pošte po nižoj ceni, brže isporuke putem kurirske službe D Express ili hitnu isporuku za Beograd. Kao i mogućnost ličnog preuzimanja u radnji. Ispod ćete naći sve potrebne informacije u vezi dostupnih načina isporuke.

1. Naručite željene proizvode i odaberite način isporuke

2. Dobićete informaciju o vašoj narudžbi

3. Sačekajte da pošaljemo narudžbu

dostava

4. Preuzmite vaš paket

dostava

Manji paketi

Standardna isporuka 1-2 radna dana
Narudžbe preko 5.000: Svim radnim danima. Naručite kad god želite: BESPLATNO!
Narudžbe ispod 5.000: Svim radnim danima. Naručite kad god želite: od 480 RSD
Brza isporuka u roku od 24 sata
Svakog dana osim vikendom. D Express u određenim gradovima od 600 RSD
Svakog radnog dana. Ekspress u Beogradu do 4 sata od 900 RSD

Šta mislimo pod manjim paketima? Sve što je manje od RACK ormana.

Veći paketi

Standardna isporuka 1-2 radna dana
Narudžbe preko 5.000 i ispod 20kg: Svim radnim danima. Naručite kad god želite: BESPLATNO!
Narudžbe preko 5.000 i preko 20kg: Svim radnim danima. Naručite kad god želite: od 1500 din
Brza isporuka u roku od 24 sata
Svakog dana osim vikendom. D Express u određenim gradovima od 2000 RSD
Svakog radnog dana. Ekspress u Beogradu do 4 sata Od 2400 RSD

Pod većima paketima su RACK ormani trenutno, a kad bude bilo drugih biće navedeno jasno.

Povrat robe u roku od 30 dana

Kupac ima pravo da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.

Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Takođe, troškove slanja robe na servis ili njihovu zamenu, snosi kupac.

Proverite paket odmah nakon preuzimanja robe od kurirske službe!

U slučaj kada je roba oštećena prilikom transporta, potrebno je da nam prijavite odmah na email prodaja@qoltec.rs ili telefon 011/44-55-100 najkasnije 24 sata nakon prijema pošiljke zbog roka za reklamaciju kurirskoj službi.

Reklamacija na robu

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Potrebna vam je pomoć?

  • phone (011) 44 55 100
  • email Email: prodaja@qoltec.co.rs

Podelite ovo